Anadan görme olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları kadar değişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz sinein farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, yaraşır maliyette suni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz bekçi makro rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Haber ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş vetirelerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu.